مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 14:452017-01-29بين الملل

سران "سیلیکون ولی" هم به فرمان مهاجرتی ترامپ اعتراض کردند


چندین تن از مقامات شرکت های موجود در قلب تکنولوژی آمریکا یعنی منطقه "سیلیکون ولی" اقدام دونالد ترامپ در ممنوع کردن موقت ورود پناهجویان و تعداد زیادی از مسلمانان به آمریکا را محکوم کرده و نسبت به تاثیر این اقدام بر دسترسی خود به مجموعه افراد با استعداد .

- سران "سیلیکون ولی" هم به فرمان مهاجرتی ترامپ اعتراض کردند چندین تن از مقامات شرکت های موجود در قلب تکنولوژی آمریکا یعنی منطقه "سیلیکون ولی" اقدام دونالد ترامپ در ممنوع کردن موقت ورود پناهجویان و تعداد زیادی از مسلمانان به آمریکا را محکوم کرده و نسبت به تاثیر این اقدام بر دسترسی خود به مجموعه افراد با استعداد جهان اظهار نگرانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اقدامات گسترده دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا علیه مهاجران بسیاری از مقامات بخش تکنولوژی در آمریکا را بر آن داشته تا از این اقدامات که می توانند بر کارمندان این بخش تاثیر بگذارند انتقاد کنند.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در یادداشتی به کارمندانش گفت: شرکت اپل بدون وجود مهاجران موجودیت پیدا نمی کرد چه برسد به این که به این مرحله از پویایی و نوآوری که الان داریم برسد.

استیو جابز، بنیانگذار این شرکت پسر یک مهاجر سوری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران "سیلیکون ولی" هم به فرمان مهاجرتی ترامپ اعتراض کردند

سران "سیلیکون ولی" هم به فرمان مهاجرتی ترامپ اعتراض کردند